Skarga na listonosza – Wzór



Nie każdy listonosz doręcza przesyłki zgodnie z obowiązującymi zasadami. Jeśli Twój listonosz zostawia polecone w skrzynce zamiast doręczać je osobiście, dostarcza je sąsiadom lub nigdy nie widzisz go na oczy, możesz wnieść oficjalną skargę do Poczty Polskiej. Dzięki temu Twoje uwagi mogą zostać formalnie rozpatrzone, a sytuacja poprawiona.

Skargę najlepiej złożyć pisemnie w swoim urzędzie pocztowym, choć możliwe jest także przesłanie jej mailem, faksem lub listem poleconym.

Sposoby wniesienia skargi

  • osobiście w urzędzie pocztowym;
  • e-mailem: skargi@centrala.poczta-polska.pl;
  • faksem: (22) 656-59-18;
  • listem poleconym do Dyrekcji Generalnej Poczty Polskiej, Plac Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa.

Wzór skargi na listonosza

Wzór skargi na listonosza

Pliki do pobrania:


Spodobał Ci się ten artykuł? Podziel się swoją opinią!

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena / 5. Liczba opinii:

Na razie brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *