Skarga na listonosza – Wzór
Nie każdy listonosz doręcza przesyłki zgodnie z obowiązującymi zasadami. Jeśli Twój listonosz zostawia polecone w skrzynce zamiast doręczać je osobiście, dostarcza je sąsiadom lub nigdy nie widzisz go na oczy, możesz wnieść oficjalną skargę do Poczty Polskiej. Dzięki temu Twoje uwagi mogą zostać formalnie rozpatrzone, a sytuacja poprawiona.
Skargę najlepiej złożyć pisemnie w swoim urzędzie pocztowym, choć możliwe jest także przesłanie jej mailem, faksem lub listem poleconym.
Sposoby wniesienia skargi
- osobiście w urzędzie pocztowym;
- e-mailem: skargi@centrala.poczta-polska.pl;
- faksem: (22) 656-59-18;
- listem poleconym do Dyrekcji Generalnej Poczty Polskiej, Plac Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa.
Wzór skargi na listonosza

